App_data_banner_no_tag_line
App Metrics & Research for iOS, Facebook & Google Play

AppData - iOS Details
Imos?
Imos? (View in iTunes)
Developer: Xurxo Perez
Game Center: No
Average Rating:
Featured Charts
In-App Purchases
Description
A Guía Social máis xenuína de Galicia!

En Imos? atoparás os mellores furanchos, tabernas e casas de comidas de Galicia. Ademais, a meirande base de datos de praias galegas no teu peto: máis de 900 areais de Galicia a un só clic. E se queres coñecer máis, guiámoste á Oficina de Turismo máis próxima. Entón que... Imos?

Imos? é a primeira rede social para o teu tempo de lecer en Galicia. A única que ten localizados os mellores loureiros e as mellores tabernas tradicionais da nosa Comunidade, e a única na que o número de lugares non para de aumentar.

Poderás saber cales son os sitios do momento, ver as opinións e as fotos da xente e enviar as túas. E cando esteas nun deles, quítalle unha boa foto e súbea; e non esquezas compartir unha valoración do sitio, poderás publicalas en Facebook e Twitter para que os teus amig@s tamén o coñezan!

- A única guía social que contén os mellores furanchos e tabernas de Galicia
- Non leves sorpresas! Consulta as fotos e as valoracións da xente para decidir onde ir
- Descobre eses sitios que só os que son da comarca coñecen, eses dos que escoitaches falar pero nunca soubeches como chegar
- Centos de tabernas e loureiros, e o número non para de aumentar
- Máis de 900 praias de Galicia. Témolas todas! Seguro que algunha non a coñecías!
- Comparte en Facebook e Twitter os mellores sitios para tomar un viño
- Imos? axúdache a combatir a crise guiándote aos sitios máis tradicionais e económicos, e sempre de calidade!
- Coñeces algún sitio de boa comida tradicional que non atopas en Imos? ? Sabes dalgún outro furancho? Súbeo e compárteo!
- Non todo é comer e beber! En Imos? tamén están os puntos de información turística, onde che van aconsellar que visitar na zona. E se te axudan, dálle ao sitio unha boa puntuación, que o próximo que chegue saiba que aí hano informar ben!
- E se estás na praia ou no rural e non tes boa cobertura, non hai problema. Imos? tamén funciona offline!

ESPAÑOL:
¡La Guía Social más genuina de Galicia!

En Imos? encontrarás los mejores furanchos, tabernas y casas de comidas de Galicia. Además, la mayor base de datos de playas gallegas en tu bolsillo: más de 900 arenales de Galicia a un sólo clic. Y si quieres conocer más, te guiamos a la Oficina de Turismo más próxima. Entonces qué... Imos?

Imos? es la primera red social para tu tiempo de ocio en Galicia. La única que tiene localizados los mejores loureiros y las mejores tabernas tradicionales de nuestra Comunidad, y la única en la que el número de lugares no para de aumentar.

Podrás saber cuáles son los sitios del momento, ver las opiniones y las fotos de la gente y enviar las tuyas. Y cuando estés en uno de ellos, sácale una buena foto y súbela; y no olvides compartir una valoración del sitio, ¡podrás publicarlas en Facebook y Twitter para que tus amig@s también lo conozcan!

- La única guía social que contiene los mejores furanchos y tabernas de Galicia
- ¡No te lleves sorpresas! Consulta las fotos y las valoraciones de la gente para decidir a dónde ir
- Descubre esos sitios que sólo los que son de la comarca conocen, esos de los que has oído hablar pero a los que nunca supiste cómo llegar
- Cientos de tabernas y loureiros, y el número no para de aumentar
- Más de 900 playas de Galicia. ¡Las tenemos todas! ¡Seguro que alguna no la conocías!
- Comparte en Facebook y Twitter los mejores sitios para tomar un vino
- Imos? te ayuda a combatir la crisis guiándote a los sitios más tradicionales y económicos, ¡y siempre de calidad!
- ¿Conoces algún sitio de buena comida tradicional que no encuentras en Imos? ? ¿Sabes de algún otro furancho? ¡Súbelo y compártelo!
- ¡No todo es comer y beber! En Imos? también están los puntos de información turística, donde te van a aconsejar qué visitar en la zona. Y si te ayudan, dale al sitio una buena puntuación, ¡que el próximo que llegue sepa que ahí le van a informar bien!
- Y si estás en la playa o en el rural y no tienes buena cobertura, no hay problema. ¡Imos? también funciona offline!